HAHA HELT FÖRVIRRADE BRUDAR!

Duktiga tjejer kan jag väl börja med att säga.
Igår drog jag och tulle till jordbro för att dra hem till philip och hämta mina saker, och meningen var att shaki skulle möta oss men han är skum och skulle fixa saker innan så vi gick till philip ensama. Vi hade med oss nikki som är tulles amstaff världens sötaste hund. Så vi bestämde oss för att skita i att ta bussen och knata det är inte så jätte långthem till honom. Vi stannade en snabbis i jordbro centrum för att handla lite candie och hundsnacks och jag säger bara woow! I kassan satt nog en av de snyggaste kilalrna jag någonsin sätt!!! höll helt ärligt på att dö. Sen knatade vi i alllafall hem till philip men minnet va inte det bästa så vi kom till en korssning och tulle frågar mig höger eller vänster. Jag va skit säker på att det var vänster så hon lyssna på mig och gick den vägen och vi kom fram till porten trodde vi då men det var ju låst så vi banka och hade värsta dampet.

Sen kom et några ryssar eller vad dom nu va så vi gick in ringde på dörren då öppna ngn dam och vi insåg att vi var helt fel. Så vi gick ut kollade i varje port och hade ty panik med andra ord vi var vilse i jordbro! Efter om och men så hittade vi rätt dörr och stog och knacka hur länge som helst men philip spelar alltid så hög musik så han hörde oss inte så jag banka och banka till slut öppna dom för dom skulle ut med rex som är en pitbull blandning skit snygg! Vi gick ut med två av grabbarna från festen och pratade och så. Ja det lönar sig att kriga litegran. Dom är skit schyssta och verkligen mina nya party kompisar hah. På vägen hem så träffa vi en kille på irak som blev kär i mig och tulle haha jag har nog aldrig skrattat så mkt som jag gjort den kvällen haha klockren!


HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback