FML FML FML FML FML FML

FML!
Jag tror jag har tappat mitt busskort, eller så ligger det i bakfikan på brallorna som ligger i tvättmaskinen..
Vet i allafall att igår så hade jag dom i jeansen och sen drog jag av mig dom i badrummet och antingen så tappade jag det på golvet eller så ligger dom kvar i fickan. Jag har liksom vart i haninge hela dagen idag och setat överallt kkuuuult som jag tappat de. Jag vet nu tänker ni men registrera blbala men det är ju så att skolan registrerat busskortet på deras jävla fitt sätt så jag kan inte registrera mitt och då om jag tappar det får jag bara skol koret inte pluskortet DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ FITT SKOLA !


Kommentarer
Postat av: Jessika

Aha fan vad skumt..

Om du redan har färgat ditt hår mörkt så måste man ljusa upp det för att få det rött. Alltså bleka eller avfärga vilket sliter ganska mycket på håret. Men om du bara vill färga det där som blev rött så kan jag lägga på en mörk brun färg :)

2012-01-29 @ 21:03:50
URL: http://jessikagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback