DU ÄCKLAR MIG!

Varning för ond text.

Jag är arg jag är ledsen jag är frustrerad,
hur kan en människa göra ngt så orespektlöst mot sin bästavän? alla ska ha klart för sig att detta inte handlar om mig utan en av mina nära och jag är arg! Jag skulle kunna slå sönder dig jag skulle aldrig aldrig banga på att döda mig så äcklig är du i mina ögon. Detta är inte bara tomma ord nejnej utan ren sanning. Jag har aldrig gillat dig aldrig och jag svär jag skulle aldrig kuna gilla dig för en miljon heller. Jag har varnat henne för dig förut att jag vet att du hugger folk i ryggen så väl känner jag dig. Du ska vara rädd det för det är många väldigt mångahär som känner exakt som mig. Du leker vem fan är du fyfan! Du ahr förstört mångas liv nu om inte så har du krossat hjärtan, gjort så folk hatar dig ennu mera. Din äckliga jävla horunge jag svär. Med hela mitt hjärta en gång till då smäller det. Jag vet nu låter jag som värsta f12 men detta persnonen har gjort det kan kosta min fina väns liv och händer det ofatbara så är det bara att springa jag lovar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback