DAGEN EFTER LIKSOM.

Godmorgon,
Sitter här och försöker få igång fb men det bara laggar som innihelvete jävla data jävel! Tur att jag har min telefon plus att min andra dator kommer om två veckor jippie! Igår i allafall så va det fest i jordbro hos philip. Ska jag va ärlig va jag piss rädd för att åka dit för killen som bjöd in oss hade tulle bara snackat med på fb några gånger så jag förväntade mig faktiskt det värsta! Vi kom i allafall till västebommen runt elva tiden och mötte shaki och bambi eller vad han nu hette haha. Lite stelt var det men ändå sköna människor. Kom in till festen vilket draag det va, dom bjöd på dricka och alla smockade innomhus så man luktade ju inte lite liksom! Självklart va alla utlänska typ så det va bara skönning musik och alla dansade galet. Så jävla härligt att träffa människor som inte är stela av sig. Sen så han som bodde där va från malmö egentligen, han började snacka med mig och sa att han hade träffat mig på tåget? jag bah öh hur full va jag då, men då kom jag på att bara någon vecka innan hade jag sprungit in i honom på tåget när jag va med putte och pilen hahah! Vi snackade och hade fett med roligt! Gick där från så vi skulle hinna med sista tåget som skulle få tio i ett trodde jag! Vi sprang och till slut stannade jag en bil och vi fick lift haha tur det annars hade vi aldrig hunnit med tåget. Inne i bilen snackar vi hah skit sköna grabbar va det! Sen säger han som kör- du gymma rpå 24 va? hah fett chokad jag blev och svarade fett glatt att jag gjorde det. Sen sa han att han sätt mig blabla hah kändis asså! hahah aja kvällen va toppen kunde nog inte börjat 2012 på ngt bättre sätt!



Sociala tjejerna på vägen hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback