ARG OCH BESVIKEN PÅ MIG SJÄLV!

Vet inte riktigt vart jag ska börja, känner att just nu är det bara ilska innom mig. För det första är jag sämst på att hålla mitt jävla nyårslöfte och smyg käkar godis i plugget och dricker massa fanta. Nu måste jag skärpa mig riktigt ordentligt menar jag märker hur jag har tappat kondis på gym nu när man fuskar som jag gjort den senaste tiden. Och fortsätter jag som jag gör nu kommer jag ju aldrig nå det målet jag har liksom. Mitt mål är verkligen inte att ha slimad kropp och knappt käka knappast, kroppen är väl ett plus men det jag vill är att må bra och orka det jag ölskar att göra allra mest. Plus jag ha rju et tmål att kunna stå på händerna dock i hopkurad som ett köttbulle.


Även finns det jävligt mkt mer här i livet i min vardag som jag bara blir arg på. Att jag låter mig själv behandlas som en jävla fitta. Ett jävla andra hansval IGEN. Jag är så trött att bara finnas där för vissa när deras andra inte kan eller är borta. JAg bryr mig inte direkt så men jag bryr mej endå om mig själv. Att jag tillåter folk göra så. hmm nä nu känner jag att jag bara blir mer och mer arg på detta jävla fitt skit saken! Så den/dom det berättar jag inte än men kanske orde tänka om innan jag får krup till slut och inte kommer stå vid samma sida längre! MVH EMO MIKKIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback