TORSDAG!

Gud vad veckan går snabbt! redan torsdags kväll och allt rullar på. Idag va jag hos läkaren på morgonen och gjorde lite udersökningar och tog blodtrycket. Allt verkade jätte bra men ska tbx på måndag för blodprov och kissprov usch. Efter drog jag direkt till skolan där det var drama på schemat. Lika roligt som vanligt liksom. Skolan rullade på men efter lunch tappade jag fokus helt och hållet. Så gjorde typ inte ett skit på religionen och satt bara och lyssna på musik på svenskan ajaj inte bra men aja. Efter skolan drog jag hem på dirren och städade litegran. Mamma är ju hemma nu så vill ha det ordning innan hon får sina dampanfall på mig..
Gjorde ju middag oxå, lat som jag var blev det firrepinnas och potatis mos. Sen blev det springa till träningen kollade dock bara men det va inte så roligt säger jag bara. nä nu ska jag snacka vidare med min finaa vän Elin!  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback