TEATER MYS!

LÖRDAG EFTERMIDDAG-

Spenderade jag tillsammans med Pilen Lowa Dennis och Fanny. Vi möttes inne på söder där vi skulle kolla på teater. Våran drama lärare är homosexuell så dom hade en teater om det. Trodde aldrig jag skulle bli så rörd som jag blev! Teatern va jätte bra och vissa gånger ville man bara gråta. Man skrattade och kände att ja inte slösat pengar på ngt skit utan på något som är riktigt lärorikt. Man fick massa infomation om homosexuella, tex att det engång i tiden ansetts som en sjukdom, att appel gjort en sjuk app om hur man ska bota bögar. Herregud hur fan tänker människor ibland jag blir äcklad! Teatern i helhet va i allafall skit bra! Efter drog vi till donken och käkade. Lowa fyllde ju hela arton men vi är ju lite fattiga vi studenter så vi firade på donken liksom. Sen efter vi käkat åkte alla åt varsina håll förutom jag och pilen då vi drog hem till lilla ösmo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback