SLITEN.. TRÖTT.. MÅSTE HÅLLA MIG VAKEN.. MÅSTE PLUGGA..

Hej på er,
Tänkte egentligen inte alls blogga idag eftersom jag har så jävla mycket jag måste plugga igen. Tänk vad tre dagar kan göra herregud! Ska läsa igenom ett konpendium tills imorrn då vi ska ha grupp arbete på serveringen hoppas jag kommer med ngn bra människa hehe. Även ska jag plugga etra till vin provet då jag kommer få ett svårare prov så jag inte fuskar vilket jag absoulut inte skulle göra ju. Sist men absolut inte minst så har jag ju svenskan kvar som jag fortfarande inte är klar med usch. Så som ni då nog fattade så hoppade jag över gymmet idag skulle aldrig pallat, nä inte efter en lång dag i skolan. Dock slutade vi väldigt tidigt redan kvart över fyra. Och räddaren i nöden så kom pappa och hämtade mig vilken pappa jag har ♥
Kom hem och somna direkt dåligt! Sak samma ang skolan då, inget speciellt hände eller jo Evenlina kom tbx brun och söt åh jätte avis hon har vart i thailand den jäveln! Sen så va det annars lugnt på mina lektioner både bagerit och styckningen gick galant och jag tror nog min grupp vann tårttävlningen denna vecka igen hah! Nä nu måste jag verkligen plugga innan ögonen sviker mig puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback