SERVERINGS DAX DÅ.

Godmorgon, har presic käkat frullen som blev två kokta ägg och litefil med musli mega gott! Hoppas oxå att jag kvicknar till för jag är verkligen as trött efter att ha somnat klockan tre och gått upp sex för att plugga usch! Men sånt är livet när man stressar med läxorna. Men hann i allafall klart men det blir nog en sån här natt i natt igen då jag ska plugga till provet som är imorrn. Återgår till dagen, servering hela dagen skönt! Hoppas jag får några schyssta gäster. Efter skolan stannar jag nog kvar och pluggar till klockan fem då jag drar in på bio med pilen. Börjar bli en jävla vana att dra på bio nu. Uppdaterar nog imorrn med massa bilder och sånt jag gjort medan jag inte bloggat puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback