SA DU FEST?!

Gick på festen igår i allafall, inte ett dugg taggad men kvällen skulle visa mig vad ösmo/nynäsfolk går för. Kom dit mötte sam och alla andra tjejerna. Drog i mig lite shotar och bira sen va kvällen igång. Det rullade in lite folk även nya ansikten wohow vi dansade och hade as roligt. Skämde ut mig ochringde dit pilen som kom. Hon skämde ut mig ennu mer men jag skrattade bara åt det! Dejtade toan oxå men nä vi spydde inte utan vi tog hand om en tjej som låg på golvet haha vilken lirare. Men sen orkade vi inte med henne så jag Charlie och Pilen började ta kort i stället hah. Sen blev det kaos!! Tess mobil försvann mina hemma nycklar va borta och en killes jacka va borta åh vem måste förstöra allt! Det blev bråk och skrik men vi hittade allt sen jävla lirare asså! Hah sen måste jag påpecka en lite lustig grej! Det kommer fram en helt okänd kille till mig och säger att han ska hjälpa till att leta efter sakerna sen säger han att han har bara ett namn att säga till mig och skriker Markus Berkvist? Jag ba vem fan är det så han uppreopar tills det klickar i skallen på mig det är ju han jag va kär i i feman hahahahaha dööör! Det va nämligen så att jag johanna och philip hängde rätt mkt i sydpoolen som små och där träffa vi några grabbar som vi började umgås med i badhuset och på fritiden. Sen blev jag kär i honom och blabla haha ni vet små barn haha. Aja han va i allafall där på festen med sina kompisar. Då va jag bara tvungen att fråga vem han va liksom han som skrek namnet och han sa christoffer så klicka det jaha coffe. haha åh det va jätte roligt vi har ju inte träffats sen i femman. Aja kvällen slutade med att Jag Pilen Markus Coffe Pontus Alex Erik och Johan gick hem tillsammans. Dom gick med mig hem sen har jag ingenaning vart dom tog vägen. Lyckad kväll och jävla va glad jag va!


fler bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback