RIKTIGT BRA TRÄNING!!


Fan va bra det gick idag på träningen, vi va rätt många idag plus så hade vi en ny tjej som kanske inte är så jätte ny för oss för hon spelade i Nynäs förut uder flickfotbolls tiderna. Men gud vad hon utvecklats skit duktig tjej! Sak samma i början av träningen va det intervall vilket alltid är jobbigt men körde hela tiden och det kändes as bra trött som fan efter bara, sen började vi men övningen och jag stog i mål. Allt gick as bra men vissa gånger så latade jag väl mig men i helhet skit rolig träning och vi hade ett jätte bra tempo så allt gick ju galant! Men nu måste jag hoppa in i duschen och fräcka upp mig fär jag stinker verkligen!! hih puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback