NU ÄR DET ÄNTLIGEN ÖVER!

Nu är det äntligen över, anledningen till att jag inte bloggat är att jag har pluggat häcken av mig. Var ju sjuk en hel vecka och det gjorde så jag kom efter och framförallt i serveringen då vi skulle ha det svåra provet. Ansvarsfull alkoholhantering. Det är 90procent av alla som skriver som blir underkända och det har suttit i huvudet på mig hela kursen så jag tog tag i det och pluggade. Jag hade provet imorse klockan 9 och innan dess hade jag ett annats prov så skoja inte om att jag hade mkt i skallen. Jag satt längst på prov två, kändes som om alla kunde allt för dom gick jätte snabbt. Så stannade kanske i 40minuter. Lämnade in och Anders min lärare kollade litegran på mig usch läskigt. Efter dagen gått så fick vi tbx det. Alla gick IG utan Evelina och hör och häpna JAG! hiihhi yes! Lite ledsen var jag då jag va ett poäng ifrån VG men aja jag blev godkänd så jävlar va glada vi två var! Ja grym dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback