NIPPAN ÄR EN ÅSNA MED FEM BEN.

Kvällen har vart skrattfull!
Satt i telefon med nippan på andra sidan luren och vi pratade i hela 40min om masa sit som hänt och som händer. Dör alltid när man spratar med henne för hon är så ivrig ovh avbryter en hela tiden hah jävla nippisch asså! Förutom det så var jag en sväng ner till nynäshamn med pappa för att fixa på banken vilket gick kalas bra öven drig vi till kvantum för att kirra en plocksallad. Åh så gott det är! Man får välja vad man vill ha i och hur mkt som helst as gott! Även har jag badat! Ja inte ute asså men i badkaret. Rullade runt litegran men när jag låg som skönast på sdan så täckte inte vattnet min axel då blev det kallt ju :( ledsen..
Nä nu ska jag snackis vidare med nippish puss



HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR ÄR NIPPPISH BLOGG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback