KOCK KLÄDERNA PÅ HELA DAGEN!

Måndag morgon började väl inte så jättre bra, mådde inte alls bra och hade jätte ont i halsen. Hittade inge nummer till att sjukanmäla mig så drog till skolan i allafall. Kanske inte den bästa iden jag gjort. Kom i allafall till skolan lite över nio var ju på vårdis. Hann vara med en skvätt på klassgrejen. Sen hade vi bageri och gjorde cupcakes. Våra vann tävlingen och grabbarna började typ gråta herregud säger jag bara. Sen var det styckning som stog på schemat. Jag mådde inte alls bra men försökte i allafall. Vi var bara fyra på lektionen så det var lugnt. Jag och Elin fick den stora äran att banka sönder alla ben och tro mig det såg ut som om vi hade dödat någon efter. Det avr blod och kött rester på hela väggen och golvet var fullt med små ben bitar haha shit vad vi hade roligt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback