JÄVLA KAOS DAG!

Behöver jag säga nått mer än min rubruk? Började idag på serveringen när jag alma och elin kom kanske tre minuter försent och Anders vår lärare dampar medan andra kan va halvvägs till skolan och det är lugnt herregud. Sen var det dax för servering, jag fick två gäster i början och dom försvann lika snabbt dom hade tydligen bråttom. Sen va det lugnt för mig den men sen började Elin släppa in massa gäster på álmas statioon och klart hon fick kaos liksom. Även gick det väl tröggt för oss andra med när Henkish drog helt plötsligt. Jag hjäpte till väldigt mkt på de olika stationerna men Anders fortsatte dampa så det gick ut över mig och klart som fan man blir arg jävla skit! Sen fick jag två andra gäster som skulle speciall beställa då gnäller han på mig att jag bara står i kallköks luckan och snackar skit medan jag förklarade speciall beställningen, ja jävla skit. Ingen bra dag i skolan och imorrn kommer jag berätta allt jag känner för mina jävla piss lärare på mötet i skolan. Trött på skiten nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback