JAG ÄLSKAR DIG MAMI!

Igår invigde jag sportlovet med att åka in till nynäshamn med mamma för att små shoppa litegran. När vi kom dit så gick vi direkt till sminkaffären som mamma handlar på jämt så fick med mig två läppstift och läppbalsam medan mamma stor handlade haha. Sen blev det en tur till lindex men hittade ingenting. Sen gick vi till nån annan affär ingen aning om vad den heter men den logger vid apoteket där köpte mamma en as snygg blus till mig och två andra till henne, jag fick välja en men båda va super snygga! Sen så drog vi till slut till hemtex där dom hade rea på en morgonrock jag kollat på. Kostade förut 499spänn men nu bara 99! Så fick med mig en svart och en vit medan morsan tog en vit. Sen tyckte jag att jag kunde bjuda mamsen på lunch så det blev subway. Dom har ju öppnat där hmm vad ska man säga trevlig personal eftersom det är en fotbollsdommare jag haft plus min fd bästaväns släkt som jobbar men annars va det skit! Kunde inte ens göra en mackjävel menmen. JA det var min dag det mysig och helt underbar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback