IT'S HARD!

Ligger nu i sängen och kollar på äntligen hemma, åh vad fint dom gör vill oxå bo i ett jätte stort hus med massa fin inredning. Nä drömma mig bort får jag göra senare. Har i allafall gjort lite nytta här hemma idag. Tog ner mina fotbolls foton som sitter på vägen och lagt det i en låda i garderoben. Vet inte varför jag gjorde så men ville inte se dom på ett tag.. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med fotbollen. Jag tycker det är jätte roligt att träna absolut men inför matcherna känner jag mig verkligen taggad liksom? Åh jag får panik jag visste att fotbollen skulle hinna ifatt mig jag har liksom skjutit allt åt sidan. Jag har ju kämpat för detta jag vill bli en av de absoluta bästamålvakterna på lång tid men nu känns det meningslöst. Ibland händer det att när jag och tesso kommit till träningarna sp hälsar inte ens våran "nya" tränare på oss och hur ska man tolka det liksom? Känns inte så välkommande. Jag älskar mitt lag eller ja i allfall när det fanns ett 94lag. Jag saknar att spela i ett flicklag. Då vi gjorde allt tillsammans. Nä kanske dax för mig att växa upp? Kanske ta sig i kragen? Kanske sluta? Vad vet jag. Jag kanske gjorde mitt största misstag när jag tackade nej till att spela med hammarbys f18. Jag gillade det laget. Första träningen jag va på va stel men fick jätte bra kontakt med tjejerna. Kommer aldrig kunna förlåta mig om detta gjort så jag lägger av med fotboll. Kanske börja spela i nynäs? haha nej skulle inte tro det va. KAnske när ute perioden börjar då kanske suget kommer tbx. Fyfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback