IBLAND ORKAR MAN INTE RIKTIGT HELA VÄGEN TILL MÅL


" jag vill va lycklig nu, jag vill ha allt som det var förr då jag visste vilka jag kunde lita på vilka som var mina bästavänner. Jag saknar mina tjejer jag kunde berätta allt för och grabbarna som gjorde fredagskvällarna grymma. Tiden då vi var i hallen och spenderade tiden med fotbollen vid fötterna. Tiden då jag slapp ha ont o magen för att komma till skolan. Jag har gjort mitt livsstörsta misstag att fortsätta på en skola jag inte trivs på, jag skulle gått på min magkänsla i ettan. Jag orkar inte med allt drama lägre jag orkar inte ta ansvar fr folk som wainar för att man behandlar sina kompisar som skit och tror mn får ngt tbx. Jag är trött på när folk ska leka matsho inför sina kompisar. Kan inte jag få ha det som förut"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback