I BELIEVE IF YOU DO.


Vi har delat sekunder, minuter, timmar, dagar, veckor, månader & år med varann. Vi har haft våra kravanker vi har haft vra tjaffs. Men det är inte för dom jag minns dig utan för den fina tiden vi haft. Alla skratt alla galenskaper vi hittat på med varann. Dom två tjejerna alla trodde va tvilligar, dom två tjejerna som man inte kunde skilja på, dom två tjejerna som var bästavänner. Alltid oavsett så är du min älskae favorit tjej! Ingen kommer kunna mätas med dig aldrig! Du fick mig att bli in love du fick mig att lära känna nya människor. Jag är tacksam för allt och jag hoppas att detta år ska vi året vi aldrig kommer glömma. Året som kommer bli vårt. Vi ska ta igen allt vi missat allt vi saknat. Mahalkita Tugce ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback