GYM + FIKA

Fasten att jag var sjuk så drog jag till gymmet tillsammans med Pilen och Elin. Elin skulle kirra kort där men helt plötsligt var det arton års gräns och det blev lite drama hah. Även klippte hon upp mitt lås så fick ett nytt nödvändig tjej? Elin fick i allafall träna me dkompis kort som pilen hade med sig som tur var. Vi köre ett lugnt pass för jag va ju sjuk och det var första gången på länge som elin va i gymmet. Men vi psuchade på varandra riktigt bra och känner att vi kommer bli ett bra gym team! Efter en timmes gymmade drog vi till Barrens IRL cafe som vanligt och tog varsin chai latte. Satt där och snackade om allt och gjorde flätor hah riktig tjej kväll! As mysigt med andra ord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback