FOTBOLLS TRÄNING.

Efter väldigt mycket om och ment så väljer jag att träna idag. Är ju sjuk så ville ju egentligen vila men pappa är så jävla dryg här hemma så bäst att komma bort här ifrån några timmar. Är faktiskt rätt taggad på träningen idag, det kommer ju en ny tjej från haninge så det ska bli spännande. Dock är jag skit trött och seg efter natten. Även ska jag försöka ta mig i kragen och snacka med Roger min ena tränare om allt som händer nu och vad jag tänker, känner att jag måste få ur mig allt och han är nog den bästa personen att snacka med. Nä nu ska jag byta om till lite fotbolls kläder och sen dra ner till tåget för att möta Elin puss


Underbara lagkamrater! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback