FORTFARANDE SJUK..

Tredje dagen hemma usch vad jag missar i skolan inte alls bra!
Men vad ska man göra liksom? Det är på bättringsväg i allafall tror jag? Inte lika ont i halsen dock så har jag värsta släm hostan och min näsa bara rinner. Det suger att vara sjuk vill ju upp och röra på mig framförallt träna! Inte fotboll utan på gymmet. Aja får tagga inför nästa vecka då blir det stenhårt igen! Nå vad händer idag? Jag ska kolla upp lite bio för sticker ju in till stan imorrn med Amanda Felicia och Pilen. Länge sen vi sågs liksom det va ju på kryssningen åh bästa tjejerna! Ja nä nu ska jag käka nånting det är väl det man kan göra. Juuste håller på att fixa mitt rum åh det blir super snyggt visar er sen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback