BÖRJAR DAGEN MED VÅRDCENTRAL!

Godmorgon, vaknade hela en timme innan klockan skulle ringa. Hade jätte ont i halsen och framförallt jätte täppt i näsan usch! Börjar bli sjuk nu igen. Kan bero på att jag alltid drar från gymmet med blött hår och tio minusgrader hmm karma. Men satte på datorn och dunkade lite musik as taggad för magaluf hah oojo vilket tjat! Men jag är hungrig oxå! Får ju inte käka eller så. Ska ju dra mig mot vårdcentralen snart för att lmna in kissprov och sen ta blodprov/tryck. Måste göra det för att se om jag är sjuk. Men har packat med min en yougurt sen så köper jag mig en macka i skolan. Nä nu måste jag faktiskt borsta tänderna och dra mig mot vårdis puss


HELLLO SEXI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback