BLEV INTE RIKTIGT SOM VI TROTT.

FREDAG-

Drog ju in till stor staden i fredags tillsammans me dpilen och elin för att kolla på bio. När vi kom in i sergelbion så var det proppat med folk överallt! Vi ställde oss i kön och skulle fixa biljetterna men det var fullt på filmen vi ville se, så vi skulle kolla den där filmen där snygg persbrant är med men klart är den oxå full. Den enda som fanns var en annan men den vill jag se med tugce för vi såg den första delen tillsammans. Så vi ringde patrick i klassen som visste fest. Så det blev tuben mot gullmars och sen vidare till sckärmabrink där Andreas bor. Vi va typ folk från skolan och massa fjortisar då. Kvällen va nice shotar och fjortisarna bjöd mig på dricka bra tjejer! Kvällen slutade vid halv två tiden då jag och Pilen drog. I vh träffade vi Sudde Wallis och Krille sköna grabbar åh! Pratade litegran tills vi kom på att vi skulle med en buss så vi sprang till den och jag sov hela vägen hem så skönt! Ja det var min fredag lyckad som bara den!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback