MISS IT

Ligger i sängen nu vaknade för en timme sen färdig vilad. Ska strax åka till handen för att fixa projekt arbetet som jag håller på med. Fet bra betyg jag kommer få yes. Inatt helt sjukt så drömmde jag feta drömmen. Jag börja drömma om mina gamla tjejkompisar från förr liksom. Hyr jag egentligen bara gett dem en stor fett diss för vadå egentligen. Jag saknar seriöst allt som är förflutet just nu. Tulle och backlura tjejerna. Sofia från solna. Paulina som va min andra halva. Sandra & Pilar som va mitt allt. Eric Max My ingen kunde sära på oss. Almizz och alla galna fester. Ja det där saknat jag. Trött så i ihelvete på dubbelmoral trött på spel som folk leker die mother fucker die. Ska ta ett längre inlähg om detta med bilder och allt för nu ska jag göra skolgrejer på min lediga tid great puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback