IM BACK!!

Som ni märkt har jag haft en liten blogg pause ngt jag behövde då blogg.se appen fått mig att vilja slänha sönder telefonen då det fuckat ur totalt shit. Men nu ska jag blogga igen. Mycket har fakyiskt hänt på en vecka! jag har fått intresse för en kille, min ena bästavän är i göteborg för att hon med träffat en kille. Jag har avbokat allt föt nyår och ska nu bara umgås med mina klassmate i stockholm. Bokat redline kryssning och födelsedags kryssare med favorit tjejerna. Har slutat rida och börjat satsa seriöst på fotboll. Spelat vänskaps cup och kommit på andra plats med jävligy bra respons från alla möjliga. Och framför allt är det bara tio dagar kvar tills jag fyller arton perfekt!! Dax att ta steget in i vuxen världen. Måste ha jobb och sedan en egen bostad. Just nu ligger jag i sängen och pluggar samhälle. Prov imorrn och hoppas det går åt mitt håll denna gång. Fattar verkligen nada asså. Men nu ska jag fortsätta puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback