VÄXLA PENGAR - SHOPPING - FIKA - BÄSTA

Tre dagar kvar tills jag beger mig till turkiet, fyfan va roligt det ska bli och jag ser fram emot det så hårt! Dock har jag det jävligt bra här hemma nu men jag ska leva livet fullt ut där nere uppe sidan? vart det nu än ligger på världen. Idag i allafall drog jag in till storstaden stockholm för att växla in mina pengar till lira och shoppa litegran. Brände 900 på exakt ingenting egentligen heeeeeruw. Närå jag fick medmig lite smycken och kläder så ska inte hänga lläpp direkt. Sen drog vi runt flumma litegran och letade efteer en bra plattång men det va inte det lättaste så vi hamnade till slut på Åhlens där tugce provade plattänger medan jag halv sov på deras smink bord tummen upp! Sen drog vi till älsklnings cafet och fikade ltitegran. Tog typ nån tugga och nån klunk av all vi köpt sen mådde vi inte bra hah så vi lämnade allt och drog hemmåt. Nu börjar det pirra lite i magen fan jag drar snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback