VAD GÖR MAN NU DÅ?

Klockan är nu halv elva här hemma i sverige och jag tror jag snart går under. Jag har absolut ingenting att göra mer än att uppdatera startsidan på facebook ja så illa är det. Hade jag vart i turkiet nu så hade jag nu vart på Los angeles bar och skrikit halsen av mig och samtidigt betällt in min absoluta favorit Strawberry Tequilla. Det är paradis att vara utomlands. Turkiet resan slog allt!! Jag skulle göra vad som helst för att få stanna några dagar till det skulle räcka för min del. Vänt på dygnet har jag oxå gjort. Är inte alls trött så vadfan gör man! Kan ju i allafall berätta att mina planer för morgondagen är i alalfall spikad. Ska in västerhaninge och fixa lite nytta sen ska jag nog fika lite med Tugce. Sen sova måste börja vända på dygnen nu när ag börjar på torsdag igen. Nä nu är det bara svammel på gång så rundar av nu puss

Kommentarer
Postat av: evi

yey! mikkis is back :D

2012-08-20 @ 22:05:29
URL: http://evln.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback