TURKIET 2012 ♥

Hey babes!
Nu ligger jag i sängen med depp musik i öronen och halft gråter. Dom här två veckorna har verkligen satt spår i min kropp och framförallt imitt hjärta. Jag har träffat så himlans mycket folk som vi snabbt blev jätte tighta med och som vi så snart som möjligt ska träffa här i sverige. Även kommer en bartender jag höll på med han kommer till sverige snart så vi ska ses såfort han kommer. Jag ska förklara för er hur min resa vart. 
 
Det började hela med att vi kom till hotellet mitt i natten, inget stämde som det stog på fritidsresor, det fanns inget kök som det stog och airkondition kostade 5 gånger så mer än vad det skulle göra. Redan så va vi arga. Inte bara det utan våra grannar skriker på oss att hålla käften haha lite panik vi fick! Men dagen efter glassade vi på stranden och jag blev kär på en gång. Ja en en kille han v inte alls den stilen jag brukar falla för utan han hade långt hår pch va alldeles gyllen brun. På skojj simmade vi förbi dom och kolalde på varann ja som i en saga ni vet. Dagen blev snabbt till kväll och det va dax för fest. Vi gik längst party gatan där det var massa barer att välja mellan. lla killar skrek på en som om man vore en kändis det var lite ballt. Men vi valde Los Angeles bar och det var då hela våran resa förändrades! Vi drog och klubbade sen på Havanna club och gissa vilka vi träffar? Jo kilalrna från havet hah ödet. Vi dansar med dom plus minljoner killar till hah det va paradiset ska ni veta! Och varje kväll såg nästan lika dan fast den blev allt mer galen! Vi krökade non stop i fjorton dagar! Fattar ni i fjorton dagar va vi rå tankade och levde verkligen livet. Vi började umgps mer och mer med bartenderna från Los Angeles bar och festade från 22:00 till 07:00 dagen efter hah det va galet! Vi alla har gjort saker vi komemer skratta åt och saker vi kommer känna pinsamhet för men under hela resan levde vi med ett motto och det var YOLO. Vi sket i allt vi körde bara! Skulle jag leva det livet här hemma skulle jag klassas som det ena efter det anrda. Vi träffade även en kändis. Ja han håller på med musik och allt. Vi kanske va lite galna för vi träffade honom av en slump bara sen bev det VIP många kvällar och massa drinkar hel gratis. Även kom han och hämtade oss med bilen, både hög och alkohol påverkad med YOLO va namnet och det va rikser men vi levde som skitungar där nere hehe. Han bjöd oss till och med på middag en dag! Men ska jag erkänna så saknade jag sverige lite, eller nej inte landet utan personen. Framförallt grät jag nästan för att jag sakade en person så himlans mycket så det gjorde ont. Någon person som gett mej förväntningar på ngt som aldrig fanns. Det suddades ut snabbt då jag träffade massa andra grabbar hahaha. Min resa var som sagt galen och jag svär med hela mitt hjärta att det här va det sjukaste jag någonsin gjort! Bästa avslutningen på mitt sommarlov så nu är frågan om ngt kan slå det? 

r är några av alla våra 2000 bilder vi lyckades ta på två veckor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback