SPONTANA BRUDAR!

Hellooo.
Sitter nu här hemma dötts trött och arg. Fb chatten funkar inte för min lilla Linnea så vi skriver i varanndras loggar vilket inte alls är roligt för vi kan knappt snaca om nånting alls ju.. fuck facebook
Annars så har jag under gårdagen till denna dag levt som en rövare! Drog ju till aya med mina fina tjejer där vi drack och träffade lite vänner. Eller ja mer eller mindre några italienare som gillar oss hahha. Efter lite om och men så blev det så att vi fick åka med vårn kollega Alex som hade full bil plus en till så vi åkte med honom till västerhaninge klockan två på natten haha störda jag och Linne är. Men efter lite vägguied så hittade vi till ribbyängar där vi skulle spendera natten. Inte riktigt viste vi väl vad vi skulle göra eller vad vi höll på med haha. Men dr virrar vi omkring bland hus som ser likadana ut tills J kom och mötte oss. När vi kom dit så kunde jag inte hålla min för skratt jag tänkte bara på hur korkade vi var som kom hem till ngn mitt i natten som vi knappt känner haha. Aja där i allafal börja vi dricka lite och käka glass. Sen vad som hände sen är en hemlis heeeeh. Gick och la mig runt sju tiden och vaknade vid lite innan nio. Såg ut som ett emo när jag vaknade så jag och Linnea sprang fort in på toan och fixade till oss litegran och sen dog vi bara av skratt! Det är det här som är sommar bara liksom göra det man vill inte planera liksom bara köra! Drog hem vid tio tiden och så trött jag var det går inte tt beskriva hur mkt jag ville sova! Men än ha rjag inte svit för nu ska jag städa och packa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback