MYS MIDDAG MED TJEJERNA + TV SPEL

Standard nu så sitter jag med musik i öronen samtidigt som min tv är på vilket blir förjävligt ljud men vad gör man. Håkan på hög volym det spräcker allt annat ljud! Har även gemensam chatt med Linnea och tulle nu hänger inte riktigt med om vad dem snackar om för jag är helt upptagen med bloggen men det är säkert skit bra! Annars så kom jag nyss hem från nynäs där jag började med att möta upp Linnea vid blura sen drog vi till ica för att handla middag. Ikväll blev det tacco hos linnea. Började med maten sen kom tulle oxå. Vi hade det jätte mysigt och snackade om våra planer i turkiet och hur vi skulle leva. Jag längtar verkligen tills vi åker. Sen mätta och belåtna gick vi in till linneas rum där vi hade tjejsnack på hög nivå!  Massa kill snack och massa sånt ni vet haha åh bästa! Men jag har en jätte hemlighet men det kan jag inte knäcka ur nu utan jag måste vänta hah åh lycklig tjej här. Sen gick vi till shell där vi mötte upp Danne och John som körde oss hem till Yasir. Satt där och kollade när killarna spelade tvspel sen bara hade det grymt liksom heh. Nu är jag i allafall hemma efter en toppen helg med dom allra bästa tjejerna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback