MYS FRUKOST HOS LINNEA ♥

Hey, standard musik på hög volym och jag bara sjunger med. Är ensam hemma nu så det är ingen som bryr sig direkt och grannarna diggar nog bara med. Sov över hos bästa Linnea inatt ngt som va alldeles för länge sen jag gjorde. Kom kanske i säng halv fyra i morse vi hade så jävla mycket att snacka om och det bara flöda ut massa från våra käftar haha. Vaknade imorse vid elva tiden av att pappa ringde och skulle prata massa strunt. Knatade upp och käkade mys frulle med Linnea. Turkisk yougurt musli mackor och juice bästa! Snackade med en kille från turkiet och massa riktigt hälrigt. Pratade om hur våra liv hade förändrats sen turkiet och hur mobbat det än låter så är det så jävla sant! Åkte från henne vid halv två tiden och nu är jag bara hemma. Kvällens planer är nog att jag ska till AYA med Emma. Måste ju göra nånting liksom. Men nu ska jag sova lite sjukt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback