MORGON PROMENIX MOT TESS & YAMINA

Godmorgon, 
eller man kanske ska säga goteftermiddag nu när klockan är lite innan tre. Va i allafall nyss ute och gick en promenix bort till tessie där vi skulle lnaga lite hah störda. Sen kom även yamina förbi och vi surrade litegran om allt som hänt denna galna sommar. Medan jag drar iväg och jobbar strax så ska tjejerna åka iväg på fest. Hela ösmo tjejgäng jag vill oxå ha lite party nu med ösmo tjejerna me det får vänta ett bra tag! Inte har jag börjat packa heller, jag har inte ens en resväska och jag åker om två dagar bra osv. Men det löser sig alltid liksom. Nä nu ska jag duscha och fixa mig en skvätt puss

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Sådär, kan ju alltis gå bättre men sämre också. Helt ok faktiskt :)

2012-08-11 @ 12:24:24
URL: http://andreab.blogg.se
Postat av: Andréa

Sv: Sådär, kan ju alltis gå bättre men sämre också. Helt ok faktiskt :)

2012-08-11 @ 12:24:40
URL: http://andreab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback