LUNCH MED TJEJERNA!

Hey, ligger nu i sängen och kollar runt lite på tv. Inte för att det finns nått att kolla på men vad gör man annars. Idag har jag faktiskt gjort lite nytta, var i västerhaninge först med tulle vad vi gjorde är en annan femma heeh. Sen åkte vi vidare in till handen för att träffa Selda och Hani. Dom har man ju inte sätt på jätte länge så det va super! Bestämde oss för att luncha på engång då vi hade massor att snacka om. Tror vi satt och käkade i över 1,5 timme bara massa snack om killar och turkiet vilkeet va super roligt. Skrattade nästan så jag kissade på mig åh underbara tjejer jag har! Sen blev det shopping. Dock fick jag bara med mig hem en rouge och olja till håret. Va så jävla trött och seg så orjade inte riktigt ordentligt. Det va min dag det. Bättre än att sitta hemma faktiskt! Imorrn vetefan vad jag har för plner. Tjejerna har ju börjat skolan igen så dom är upptagna. Men nått hittar jag alltid på jag är ju rätt spontan nu för tiden haha. Nä nu ska jag äta middag kyckling och tomater åh gott! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback