LUNCH MED BÄSTA!

Kom precis hem från handen/ västerhaninge där jag spenderade min tid med tugce. Först drog vi och lunchade i handen. Subway blev det och en salami macka så jävla underbart det satt! Sen åkte vi in till vh och solade. Känner mig blek och tråkig nu efter jag flagnat sönder. Men inte för att jag blev någe brunare men vad gör man. Så nu ligger jag i allafall hemma och är svinigt trött. Men ska faktiskt ta mig bort till ip och hejja fram laget som spelar match mot Vendelsö. Har inte sätt laget spela sen hmm ja sen sist jag stog i målet usch länge sen. Även så fyller pappa år idag så vi ska ut och äta åh hur ska jag orka allt haha. Men man fyller ju ara år en gång om året så. Men nu ska jag städa rummet sen dra mig mot fotbollen åh vad jag längtar! 

Kommentarer
Postat av: Josefin - 17 år och mamma

http://hplyrikz.com/ är länken till bilderna mickis!! :D varsegod! <3 kram

2012-08-26 @ 21:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback