LINNEA OCH JAG FANTISERAR OSS BORT.

Snackar med Linnea nu på fb chatten, vi fantiserar oss bort till paradiset igen. Hur roligt vi hade det och alla bartenders vi blev uppraggade av. Alla kvällar på efterfest med bartenderna. Kramar, kyssar, glädje och tårar allt man delade dära. Vi gråter när vi pratar med varann. Denna resa satte spår i hjärtat det är va inte bara en supar resa utan vi träffade folk där som vi fortfarande har kontakt med. Folk som hade en egen historia om livet och allting. Vi åker förmodligen ner igen till killarna då på höstlovet fall det blir som vi tänkt. Men nästa sommar är det spikat att vi kommer tillbringa nästan halva sommaren där. Förövrigt då så håller jag fortfarande på att städa rummet från alla kläder som är i högar. Har inte ens hängt upp kläderna jag köpte från turkiet ännu. Men nu ska jag faktisera mig vidare godnatt puss

bara massa kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback