KAN MAN FÅ EN BÄTTRE ÖVERASKNING ??!

Kan man få en bättre överaskning en den jag fick idag?
Kom till praktiken som vanligt, käpte med mig en chai på vägen och den satt så jävla underbart. Började med frukosten, skivade grönsaker och chark det är ju mitt jobb från och med nu. Fixade kaffe och ägg dukade fram och så. Sen började mitt evighets projekt att skala kanske 60st äpplen. Självklart slant jag och det rann blod det va svinigt äckligt och jag ville egentligen gråta men det kan man ju inte göra där liksom haha. Sen från ingenstans kommer Teddy och ska pressentera mig för ngn och vet ni vem som kom EMIL!! Min allra bästavän började praktisera på samma ställe som mig efter att ha gått på stesteg på Wasahof. Jag är så jävla lycklig nu när vi är tillsammans på samma jobb. Tror det kommer bli grymt roligt för både oss när vi har varandra där. Så för en gångs skull får man väl tacka skolan att dom gjort nånting rätt för en gångs skull bääästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback