HEJDÅ SOMMARLOV 2012

Tänk nu har hela mitt sommarlov gått, imorrn börjar jag mitt sista år på äpplet sen är det jag som står svin full på ett flak och sjunger. Denna sommar blev inte alls som jag trott utan mer annorlunda men mycket bättre. Jag har träffat så jävla mycket nytt folk och både lämnat dom som jag trodde va dom rätta om man säger det så. 
 
Jag började med att i Juni sluta mitt andra år på äpplet, nått som kom i rätt tidpunkt då jag höll på att dö på klassen eftersom vi bara bråkar med varandra och det kändes så jävla skönt med ett break! Jag lämnade alla vänner och skolan med ett fett stort SMILE på läpprna äntligen liksom!


Bara nån dag efter kastades jag in i fotbolls världen igen, efter att ha lämnat mitt lag bakom mig så klev jag ut på fotbolls plan som tränare för Landslagets fotbollskola, Jag visste inte vad jag skulle förjänta mig men känslorna flödade och jag va ledsen. Ledsen att jag aldrig mer skulle vara i 11 manna målet men det va det bästa för mig. Att vara ledare gav mig mkt självförtroende och jag älskade att leka boll med små barnen. Alla möjliga tränare kom fram och frågade mig om det var sant att jag hade slutat. Fotbolls skolan blev inte bara ett minne för livet utan en tanke ställare


Bara några dagar efter att jag slutat skolan så va det bara att packa resväskan för då drog Sandra, Elin, Jag och Pilen till magaluf! En resa som blev galen. Vi träffade så jävla mycket folk som vi hängde med och inte mist det jag hade time of my life med Didrik nått jag aldrig trodde skulle hända men jag har bara Elin att tacka, även så träffa vi massa b kändisar som vi flippade med. Vi dansade som smp slynor vid strippstången, ja den va klistrad mot våra kroppar. Levde livet fullt ut det kan man garanterat säga. Vi blev till och med utslända frn vårat hotell för att vi ha crazzy haha dom minuterna kändes som en evighet när vi stog där utanför som små barn men vad gjorde det vi skulle ju ut och festa hahah. sista dagen i magaluf träffade vi på några galningar vid poolen som slängde i mig med kläder och hela faderullan hah herregud. 


Direkt när jag kom hem frpn en vecka med festatde så började jag jobba extra på Aya beach club vilket skulle förändra hela mitt liv. Jag kastades in i restaurang bransen igen ngt jag trodde jag skulle hålla mig brta från men icke sa nicke. Jag tror jag dör för alla som jobbar där dom är så jävla underbara! det va i samma veva som jag och Linne blev bra vänner eller rätta sagt as bra vänner.


Jag jobbade inprinsiv varje helg hela Juli mpnad men på vardagarna hann jag med att hänga med andra vänner. Jag festade och levde mitt liv. Va på olika festivaler i nynäshamns och umgicks mer och mer med Linnea och Tugce. Så jävla härlig månad!


Nu hade hela sommarlovet nästan gått och jag började sommarjobba, på världens sämsta ställe ska ni veta. Glassbodarna nere i hamnen det va där jag hängde. Har aldrig hatat ett ställe så groft mycket så jag jobbade 1,5 vecka sen bråka jag med chefen och skrek henne i ansiktet. Slängde mina saker på marken och tackade för mig. Bästa jag hade gjort på länge!



Festade en del med min älskling tess, en fest som va suverän. Galet och jag hade nästan glömt hur det var att vara tonåring igen och bara vara galen. TRäffade så mycket folk som jag inte sätt på länge och den kvällen va FUCKAD! 


Augusti månad, här jag är nu. Jag träffade ngn, ngn som fick mig att bli varm i kroppen ngn som jag ville dela allt med tror jag. Allt blev bara jobbigt ni vet. Men jag hade EN vän som kunde läsa mig utantill utan att ens jag behövt öppna munnen och säga ett ord. Linnea och jag har blivit så nära så det inte går att förklara!! Vi jobabde allt mer och mer på vårt jobb och vi lekte spontana och planerade ingenting i förväg utan vi körde bara. Ngt jag är jävligt glad att vi gjorde hahah vi va rövare mitt i natten mitt i västerhainge!


Då va det 5 Augusti och Jag, Linnea, Tugce och Zeineb drog till turkiet i två veckor. Inget blev som vi trött. Allt blev galet. Vi festade varje dag. Fattade ni vi drack oss fulla varje dag. Haha vi gjorde galna grejer. Vi fuckade ur. Vi träffade killar, killar som vi gillade. Vi umgicks med bartenders och festade hela natten kång ända tills solen gick upp. Den perfekta avslutningen på mitt sommarlov. Jag säger bara det som hände i turkiet stannar verkligen där! Det är va galet riktigt jävla galet!

Nu är det dax för mig att lämna mitt sommarlov bakom mig och börja skoan igen. Vara den jobbiga tjejen som älskar att tjaffsa imot lärarna och klaga haha Riksäpplet här kommer jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback