GRATTIS MIN ÄLSKADE PAPPA!

Hey
Har precis kollar på film med pappa och mamma blev ngn kriminalare som dom valde. Den va väl inte så jätte bra direkt men vad gör man inte. Pappa fyller ju faktiskt år idag så idag är jag extra snäll hah. Käkade Kina middag som mamma bjöd på och satan vad bra det satt. Dock har jag jätte ont i magen nu och mår skit illa kanske åt jag för mycket men så fucking värt det typ knullade i munnen. Nu ska jag i alafall ta tag i mitt rum och städa det så här klockan kvart i elva på kvällen, bättre sent än aldrig. Sen ska jag ofra mina nalar nu och klipp dom korta och ta bort lacket. Börjar ju mitt liv på riktigt igen på tisdag så då är det kort och fullt som gäller usch! Men nu väntar rummet puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback