THAI MIDDAG + AYA BEACH CLUB

Spenderade kvällen igår först med Eric, käkade middag tillsammans på thai'en på estö vilket alltid är lika gott. Men nu ha rjag svullat två dagar i rad där men så jävla värt! Satt där i ett bra tag och bara pratade om våra resor i sommar. Han kom ju nyss hem från Rhodos, när han berättade hur han haft det blev jag faktiskt rätt avis. Han har verkligen haft det galet och allt han berättat om dom andra ösmo borna fick mig att tappa hakan. Pratade även om mina resor och det va crazzy. Efter någon timme gick vi och mötte Ludde vid bron, sen raka vägen ner till hamnen där jag fick höra kilalrna sjunga och se dem dansa haha höll verkligen på att dö! Att killar i den åldern kan vara så omogna men endå så jävla underbara det trodde jag ju inte direkt. Drog till aya sen där va det seriöst dött!! Men efter ngn timme strömma det in folk och det blev galet. Sen kom dom andra killarna och jag blev ensam tjej hah men jag trivdes rätt bra hehe. -efter en stund skulle dom vidare på fest så träffade på Emma och vi va på aya och hängde runt. Fick även ragg av nya vakten och det va väl mer eller indre skit läskigt! Haha allt han sa och hur han gjorde haha dog typ! Killarna kom sen tbx och vi körde! Kvällen va faktiskt rätt lyckad och jävligt rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback