FÖRSTA DAGEN PÅ RESTAURANG PRINSEN.

Ligger i sängen nu helt död, dag ett på praktiken idag och det kändes ordentligt i magen ska ni veta. Klev upp kvart över fem trött som aldrig förr och sjukt ont i halsen. Men med lite frukost och te i magen så piggnade jag till rät snabbt endå. Åkte in till praktiken med halv sju tåget somnade en bit på vägen det va jävligt skönt. När jag väl kom till stureplan där jag praktiserar så tog jag fram min karta och kände mig som värsta turisten och smart som jag är så höll jag kartan åt fel håll så jag gick jätte fel. Så mitt i sture skiten gick jag rint, trött frös och ångest att jag inte skulle komma i tid. Men till sist tog jag till mod och frågade ngn snubbe på vägen och självklart en såndär östemalmare som frågade om jag inte hade en Iphone som kunde hjälpa mig hahah lite jag dog. Men han hjälpte mig så fick gå tbx hela vägen och gå från början. Men kom till praktiken och det va bra där alla va snälla och jag hade mycket att göra. Käkade lunch med Sandra som oxå jobbar där fast i servisen. Vid fyra tiden så fick vi sluta så vi gick bort till grodan där Alma jobbar och mötte upp henne köpte lite godis sen åkte vi hemmåt. Imorrn hoppas jag på att jag kanske kommer våga prata lite mer än vad jag gjorde idag. Jag kände knappt igen mig själv idag jag sa typ inte ett ord haha nu är det vara 7 veckor och fyra dagar kvar håll ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback