DET SVED I PLÅNBOKEN!

Nu har jag precis kommit hem från stallet. Är så jävla trött så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Allt är den här jävla praktikens fel. Tidiga mornar och sena kvällar jag är verkligen inte redo för vuxen livet känner jag. Idag blev det bara en enkel uteritt men så enkel kanske det endå inte blev eftersom han va rätt bråkig och ville inte riktigt gå dit jag ville. Men jag vägrade ge upp så till slut fick jag med honom. Han va riktigt fin oxå. Bra fom och allting kändes riktigt bra. Även innan stallet så var jag på Lyckås igen och införskaffade mig lite nytt. Fick med mig ett par skit snygga ridbyxor som jag levat efter precis överallt och nu hittade jag dom i brund. Kostade 799kr och sen ett regnställ på 1599kr men allt är värt. Ska nog tbx nästa vecka och käpa div grejer som strumpor tröja och lite annat bra att ha liksom. Såg ett skit fint träns men diamanter på rea så om det finns kvar ska det med hem till falcon. Det kanske sved i plånkan men vad gör man? 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback