DANSA DRICKA NJUTA DET ÄR JU ONSDAG!

Nu har jag äntlgien fixat mig klart inför kvällens festligheter. Onsdag ju det betyder lill lördag plus party på aya. Ska möta tjejerna vid coop och antar att några av grabbarna oxå kommer men spelar ingen roll hure en blir för ikväll sista party dagen i sverige så ikväll ska jag ha kul! men självklart så är inte dom bra DJ kilalrna där utan antar att det är danne på scenen vilket inte är lika bra men vad gör man? Pratade även nyss med Patrick från min klass som ringde mig och snackade litegran och han lovade mig att komma till aya i helgen så det ska bli roligt att träffa honom igen. Dock va det inte så jätte länge sen vi sågs kanske nån vecka sen då han kom till mig eller ja till bergan heeeh. han åker ju på onsdag till cypern och vi snackade om att kanske hälsa på dem eller dom komma till oss för turkiet ligger inte så jäte långt ifrån där dom ska vara. Men aa kommer inte uppdatera ngt mer nu för ska stanna kvar i nynäs inatt sover hos Linnea bästa! Ha en kaaanoners onsdag nu broe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback