COSY TIME

Nu har jag precis sagt godnatt till mina tjejer och slukat en kopp te det satt riktigt fint. Imorrn så ska jag faktiskt ställa klockan tidigt, ska nämligen först in till söder och köpa lite grejer till min pappa som faktiskt fyller år på söndag. Dock hur mycket vet jag inte men man kan ju inte veta allt direkt. ;Men standard så ska jag in till bajen shoppen som jag nu mer eller mindre är stammis på vid födelsedagar och jultider. Pappa är ju trogen bajare så mot min vilja får jag sätta mina fötter där inne haha. Efter blir det nog hemgång, ska nämligen typ ut på kvällen nu när jag för engångs skull är ledig. Om min lilla Eric är frisk så ska jag in med Han, Ludde och Joel så får hålla tumamrna riktigt ordentligt. Ska fakstikt bli skönt att bara softa där med killarna. Sen sover jag hos min favooo Linnea bästa! Men nu ska jag runda av, har kramp i fingrarna och fryser som en liten skogstomte (?) hah godnatt babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback