BUS MED PONNYSARNA!


Kom nyss hem från tre timmars häng med världens bästa Nathalie och min fina Falcon. Dom går ju bara ute just nu då det är fint väder så vi bytte om sen stack vi ut och bara busade i timmar med ponnysarna. Bergsklättring och galopp i meter långt gräs. Vi skrattade och hade det skit mysigt faktiskt. Några damp anfall fick vi då Falcon och Melissa ville busa busa mitt på vägen nått vi kanske inte direkt gillade så aa hah. Galopperade full fart hem till stallet där vi avslutade på volten med ordentlig skritt, trav och galopp. När vi väl va inne i stallet upptäckte jag ett jätte obehagligt sår på min kille han hade fått skav av sadeljorden som är lite för liten så det blir en ny nu! Sen smörjde vi alltning skor sadel och allt annat vilket behlvdes! Nu är jag hemma igen i allafall och ska laga middag till mig och pappa heeeh snäll tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback