BESVIKEN.

Godmorgon babes!
Ligger fortfarande kvar i sängen och kollar på tv medan jag sitter vid datorn bra liv. Spenderade kvällen/natten i allafall på aya med Emma. Det kom faktiskt jävligt mycket folk fast det var bar tämning på freja. Träffade lite folk jag inte sätt på ett bra tag men drog hem redan vid kvart i ett då jag inte riktigt mådde så jävla bra. Absolut inte full utan jag höll på att börja gråta vilken sekund som helst. Jag säger bara såhär allt är verkigen skit nu och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Satte mig på tåget med musik i öronen och skulle precis somna lite då Oskar, Adde, HW, Edvin och Dajja kom och satte sig brevid mig. Dom hade i allafall haft en mer lyckad kväll än vad jag haft så va ju glad för deras skull! Dock gick med en bit sen satte jag u lurarna och bara gick för mig själv i natten. Kom hem slängde allt på golvet och sen grät jag som en liten snor unge. Sen räddaren i näden ringde vid halv tre med andra ord Linnea snackade litegran men sen somnade jag. Nu ska jag slänga i mig lite frulle sen åka och möta Tugce för lite tjej snack och mys puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback