ALLA GÅR I SKOLAN UTOM JAG!

Ligger i sängen nu som vanligt när jag sitter vid datorn, idag har jag inte gjort ett skit känns det som. Drog in till handen och kollade runt litegran. Hittade så mycket kläder jag bara ville slita med mig hem men shopping får vara lite vid sidan om nu ett tag. Åkte hem sen och gick en promenad runt ösmo. Musik i öronen och mys kläder på det va rätt skönt faktiskt. Bara rensa huvudet från allt drama som hänt och alla känskir som håller på att äta upp mig innefrån. På hem vägen från promenixen drog jag förbi ica och köpte med mig lunch/middag. En bland sallad och den satt riktigt jävla bra ska ni veta! Min aptit har blivit så sjukt dålig nu efter resan. Jag blir mätt på ingenting och ibland öter jag kanske två frukter bara känner mig inte riktigt sugen. Nått som är bra och dåligt menmen. Blev inge jordbro ikväll heller nått jag tycker suger riktigt hårt hade veltat träffa killarna! 
Imorrn ska jag iallafall drömma mig bort på häst ryggen. Har inte träffat min älsklings ponny på två veckor nu. Ska luffsa runt i skogen och hoppa det är mina planer. Sen ska jag träffa min favorit Linnea great! Men nu ska jag städa rummet sen ha lite cosssssy time puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback