SUSHI & IP

Jag vet jag suger lit epå att uppdater men har hart mycket nu i skolan med nationella som drar igång men helt ärligt så ska jag skärpa mig från och med nu. I söndags drog jag och tessie ju till sushin på estö där vi svullade gärnet. Tog en åtta bitar med bara lax och självklart soppan. Åh så god den är! Satt där kanske ja en timme tror jag sen mötte vi upp Robin som skulle köpa cigg. Åkte hem sen men eftersom tågen inte går och vi var ute på estö så tog det oss över en timme att ta oss tbx till ösmo wie! vi hade ju cafeterian på IP så vi åkte dit och självklart var allt redan fixat då så det va så oplanerat så det bara inte finns! Stog där i 3,5 timma och dog! Allt gick bra hade inte så jätte mycket att göra förns Hallundas grababr kom och flirtade och ja sen gick det till överdrift från deeras håll! Knatade hemmåt sen och träffade tjejerna på kvällen! Grym söndag med min lilla tessie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback