SCOUTERNA HÄR!

Idag va det inga vanliga lektioner i skolan utan vi var ute på rudan och körde massa grenar i skogen, i mitt lag var det Simon Emil Brus Sandra Elinx2 Jossan. Man kan nog säga att det gick as bra för oss. Vi hade några fail grejer men inge stort liskom. Och skoja inte att vi offra oss själva! Lite leriga alla vi var och frstörde både kläder och skor! Men vi hann med allt så vår lärare var ju glad så det va ju kalas liksom. Va ute i skogen från kvart i tio till två tiden. Smart som jag var hade jag glömt vatten wie! Så nu har jag jätte ont i huvudet i stället. Mötte gamla klasskompisar ute i skogen oxå vilket alltid är lika roligt. Drog hem sen men kvart över två tåget helt svettig och död. Inte lite folk kollad epå mig eftersom jag var helt lerig på hela benen och luktade eld blä. Men som sagt så va det värt allt det var skit roligt!



Dream team!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback