SA DU TRÄNINGSLÄGER?

Ja nu är jag äntligen hemma i ösmo igen efter en helg med fotboll. Vi kom dit i fredags då va det bara att byta om inför träning och det va kallt. Det regnade men det märktes knappt för svetten hann i kapp. Träningen va skit jobbig det handlade inte bar aom boll utan även kondis som vi fick öva på genom att springa i stegen skit jobbigt! Sen va det dax för middag och ja så höll det på hela helgen träningar och match! Lördagen bestog av snö stom vilket va super sämst att spela match i och vi blev även lite tjuriga på varann. Vi förlorade med 0-2 men jag räddade ju en straff heheh WEEE! Fr värsta bästa självkänslan efter ngt sånt bra. Efter va det dax för dusch sen middag sen hela vällen bestog av godis och svull och massa lekar. Fyfan va roligt det var! Vi körde ni vet hink med vatten och et täpple där man ska ta upp det och jag va sämst! Jag gjorde översväniing på golvet så vi fick skura eller nej tränarna fick hah men jag fick byta kläder åh sämst! Kvällen fortsatte med charader och allt! Sen drog stuga 12 (jag minna tess denise bint) upp och spelade kort och svullade ännu mer. Tränade i söndags sen blev det hemgång. Resan tog ca 15-16 timmar totalt hah herregud, men det va så värd det! ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback